de eerste 12 dagen - Reisverslag uit Konig, Verenigde Staten van internship-USA - WaarBenJij.nu de eerste 12 dagen - Reisverslag uit Konig, Verenigde Staten van internship-USA - WaarBenJij.nu

de eerste 12 dagen

Blijf op de hoogte en volg

28 Mei 2014 | Verenigde Staten, Konig

Vandaag ben ik 12 dagen in Myrtle Beach, en ik heb het hier erg naar mijn zin, ondanks ik mijn familie wel mis.

Nadat ik en Laila aangekomen waren op 16-5 hebben wij 2 nachten in een hotel geslapen, wat ons erg goed beviel. De eerste 2 dagen hebben wij een beetje rond gekeken wat er te doen was en hoe het hier is. Op zondag werden wij opgehaald door iemand van AHA, en hij bracht ons naar ons appartement, toen kregen wij ook te horen dat wij in hetzelfde appartement zouden zitten, wat wij erg leuk vonden. Die dag hebben wij onze koffers uitgepakt en alles rustig aan gedaan. Om 5 uur kwam er een nieuw meisje aan die ook in ons appartement verblijft, zij is ook Nederlands. Die avond hebben wij gezellig wat gegeten bij een restaurant vlakbij.

Op maandag 19-5 hadden wij onze oriëntatie. Wij werden 's ochtends om 8 uur opgehaald en naar het hoofdkantoor van AHA gebracht. Op het hoofdkantoor kregen wij heel veel informatie over hoe alles in zijn werk gaat ect en hebben wij enkele papieren ingevuld. Nadat wij klaar waren na 4,5 uur gingen we naar de Bank of America om onze eigen bankrekening te openen voor ons salaris, en daarna zijn wij naar de Walmart geweest, wat 20x zo groot is als de Albert Heijn.

Dinsdag hadden wij een dagje vrij gekregen en woensdag hadden wij onze activities training in het Kingston Hotel. De training begon om 11 uur en was om 3 uur afgelopen. Zij hebben ons uitgelegd wat voor activiteiten wij moeten doen en hoe alles in zijn werk gaat.

Op woensdag was onze eerste werkdag bij het Hilton Hotel met zn 3e! Het is een schitterend hotel, met veel leuke gasten en kinderen en de collega's zijn ook erg aardig! Wij hebben die dag aardig wat activiteiten gedaan in het zwembad en op het strand. En wij hebben de kids ook geschminkt, wat ze helemaal leuk vonden. Helaas waren er afgelopen week niet heel veel kinderen, maar het word beetje bij beetje steeds drukker!

Op woensdag avond om kwart over 12 kregen wij een nieuwe kamergenoot, zij komt van de Virgin Islands! We hebben het erg naar ons zin en het is gezellig!

Afgelopen maandag en vandaag had ik een dag vrij en heb ik lekker heel de dag bij het zwembad gelegen en natuurlijk ook wat huishoudelijke taken gedaan!

Kortom, ik heb het onwijs naar mijn zin hier, en vind het werk ook erg leuk! :)

Ik zal jullie op de hoogte houden in de verdere weken!

Liefs,
shirley vanuit het warme Myrtle Beach!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Konig

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Mei 2014

de eerste 12 dagen

13 Mei 2014

Nog 3 dagen wachten..

Actief sinds 28 April 2014
Verslag gelezen: 498
Totaal aantal bezoekers 1177

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: