Nog 3 dagen wachten.. - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van internship-USA - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen wachten.. - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van internship-USA - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen wachten..

13 Mei 2014 | Nederland, Zwijndrecht

Na zolang alles geregeld en gewacht te hebben is het over 3 dagen eindelijk zover en begint mijn grote avontuur; Stage in Myrtle Beach, SC.

Mijn koffer is naar beneden gehaald, de USD, mijn tickets en alle papieren liggen al klaar. Het begint nu toch allemaal wel erg spannend te worden, ik weet nog als de dag van gister dat ik tegen mijn moeder zei: nog 38 dagen mam... Het is gelukkig toch sneller gegaan dan ik dacht.

Ik ga in Myrtle Beach werken in het Hilton Hotel als animator. Aankomende vrijdag op 16/5 moeten ik en Laila rond 10 uur aanwezig zijn op Schiphol en zal onze vlucht naar Myrtle Beach, met een tussenstop in Atlanta om 13:05 vertrekken. Ik ben echt heel erg blij dat ik samen met Laila vlieg, en ik er niet alleen heen hoeft. Geeft toch een fijner gevoel.

Als wij op de 16e aankomen verblijven wij 2 nachten in het La Quinta Inn hotel voordat wij in ons appartement op het River Oaks Golf Plantation terecht kunnen. Op zondag 18/5 zal onze eerste werkdag zijn! We kunnen allebei niet meer wachten en hebben er super veel zin in!

USA HERE WE COME!

• 13 Mei 2014 - 13:51

Monica De Wit:

hee meissie!

Wat spannend allemaal. Ineens is het bijna zover.
    Ik weet zeker dat je het naar je zin gaat hebben
    in de USA.
    Wij zullen je zeker missen, maar komen je opzoeken!
    Veel succes, we love you xxx